דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לסוחר המתחיל 

מאת    [ 02/11/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2946 פעמים ]

טיפים טובים לסוחרים ברשת


אין ספק שמסחר מוצלח במטבע חוץ תלוי בהרבה יותר מכמה טיפים שתוכלו למצוא במאמר אחד, היות והדבר דורש ניסיון, אומץ, ממון ומעבר להכל שיטת מסחר חזקה שתוביל אתכם אל ההצלחה. עם זאת, אם תשמרו על מספר עקרונות פשוטים תוכלו להקטין סיכונים בצורה משמעותית וללמוד יותר כיצד ניתן להרוויח בשוק הפורקס. העקרונות שנציג במאמר חשובים הן למתחילים והן לאלו מכם שכבר מכירים את השוק.

ברצוננו להציג מספר טיפים לסחר מקוון בפורקס שיוכלו לעזור לסוחר להתמודד עם השוק בצורה יעילה:

חשבון נסיונות: רוב הסוחרים מתחילים את דרכם בחשבון דמו, חשבון הפועל על כסף מדומה ומאפשר להם להתנסות ולהכיר את המערכת ואת השוק ללא סיכון של כסף אמיתי. גם לאחר שתתקדמו ותתחילו לסחור תוך שימוש בכסף אמיתי חשוב להחזיק שני חשבונות במערכת, אחד המשתמש בכסף אמיתי והשני המשתמש בכסף מדומה. למידה מהשוק ומטעויות העבר אינה פוסקת כשהמסחר בכסף אמיתי מתחיל. שמירת חשבון הדמו לשם בחינת אלטרנטיבות מסחר וקבלת החלטות נכונות מהווה אסטרטגית מסחר חכמה.

התמקדות במטרה: סוחרים מתחילים רבים עם חשבונות קטנים (25,000$ ופחות) מחפשים טריידים בכל כיוון. גישה זו הינה שגיאה נפוצה. שוק הפורקס מאפשר סחר דו- כיווני והוא בעל אפשרויות רבות, אך סחר בכיוון הטרנד הנוכחי והתמקדות במספר מצומצם של כיוונים משפר את הסיכויים לטווח הרחוק בשל היותו ממוקד במטרה.

אין אפשרות לדעת בוודאות מה יקרה, לא קיימים אינדיקטורים מובילים לעקוב אחריהם היות ואלו יכולים להטעות. חברות רבות מוכרות תוכנות הצופות את העתיד, אך המציאות מראה שאם כך היה הדבר הן לא היו ממהרות לגלות את הסוד בקלות שכזו.

עדכוני חדשות וסקירות: שיטת מסחר חכמה נוספת תהיה לבחון תרשימים יומיים, גרפים, חדשות, סקירות וכד' כדי לקבל את התנודות הנכונות והשינויים בשוק ולפעול בהתאם. התמקצעות והתעדכנות במצב השוק יתן לכם אפשרות להחליט החלטות מושכלות יותר. מסחר של מספר פריטים: מומלץ ובטוח יותר לסחור בשני פריטים לפחות ולא בפריט אחד. הסחר בעיקרו הוא ערבוב של רגשות, ניתוח טכני וניהול כספים. סחר בפריט אחד מקשה על שקילת אלמנטים אלו בעת קבלת ההחלטה להכנס או לצאת מעסקה.

מסחר קיצוני: מסחר קיצוני יכול להיות המסחר השמרני ביותר. סחר בקיצוניות כשמחירים נוגעים, נשברים או קופצים מחוץ לטרנד, שורות תמיכה או התנגדות מגבירות את הסיכוים לכך שהכיוון הנכון נבחר.

בחינת השוק: חשוב מאוד לבחון את חמשת המטבעות העיקריים כאשר מחליטים לסחור- הדולר/ יין, יורו/דולר, פראנק שוויצרי/דולר יורו/ יין וליש"ט/ דולר לפני החלטה לקחת פוזיציה בכל אחד מהם. יכול להיות משהו מובן מאליו שיוכל לסייע במסחר ובבחירה במטבע הנכון והריווחי.

סבלנות: מומלץ להמנע מספירת רווחים ב-20 הטריידים הראשונים ובכל זאת חשוב לעקוב אחרי אחוזי הזכיות. כאשר יודעים לאיזה כיוון לפנות ומנסים להרוויח מאותו הניסיון והשיטה הנבחרת, זה הזמן הנכון להיות רציניים בנוגע לניהול כספים והמנעות מסיכונים שאינם נחוצים.
כמובן שישנם טיפים רבים נוספים אך כפי שצויין בתחילת המאמר, מסחר מוצלח מגיע ברובו מניסיון. לא משנה מה נוכל לומר בעניין זה, חשוב מאוד ללמוד כמה שאפשר את סודות השוק ולנסות לחוות אותו כדי לשאת רווחים אמיתיים ממנו.

 

אלבריה = מסחר במט"ח ו- שוק ההון.

ELBARIA FOREX הכשרת סוחרי מט"ח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב